יום שני, ינואר 17, 2011

מחמאות במידות גדולות

לצורך צילומי פינת האופנה ב'תוכנית חיסכון', הפעם תחת הקונספט של מידות גדולות, נחתנו הכתבת המתוקית עופרי אסא ואני במגה חנות הקונספט 'בורדו' בכפר מל"ל. כמי שמגדלת אחות בכירה שהינה קהל היעד המובהק של החנות, הורגלתי משחר נעוריי לבקר בחנויות המציעות מרכולת גרדרובית לשופעות הקימורים אבל כשנחתתי ב'בורדו' לא האמנתי למראה עיני - איזה מבחר, אילו דגמים, איזה יופי! אקססוריז, גרבונים, קז'ואל, ערב, בחיים לא ראיתי כזו כמות של בגדים במידות שכאלה במקום אחד ועם דגמים כה מוצלחים ומחמיאים. ישר הרמתי אסמס לאחותי שהעירה לי כי איני מעודכנת וכי כבר יצא לה להשאיר שם כמה משכורות. כמה יומרני מצידי היה לנסות לחדש לה כשההיצע בשוק כה ירוד.. what was i thinking..
לפתע חשתי צורך עז לתפוס קונה אקראית ולנסות עליה חצי חנות אך הסתפקתי בלהתאים קלאץ' לשמלת ערב לאחת מנאמנות החנות שהואילה לדגמן לנו.
היו שם אגב, המון דגמים שהצטערתי שאין 'במידה שלי', אבל אם כבר אפלייה מתקנת, אז רק ככה.

על כל פנים, הנכנסת בשערי 'בורדו' תקבל יחס חם, ייעוץ וסטיילינג ותצא, קרוב לודאי, עם לוק הורס ארוז בשקית. או שתיים או שלוש.

לוק הורס.


זיכרי תמיד - קפלים בשמלה מסווים את הקפלים שם בפנים

כשאורזים את החזה גבוה והשמלה נופלת משם והלאה - הבטן, פשוט נעלמת.

בקז'ואל

SINDERELLA NOT THINDERELLA!

והנה אנחנו, עופרי ואני עם צלם חברת החדשות (ששוב שכחתי את שמו כי הם מתחלפים בכל פעם) ונאווה טלפיר, האמא של 'בורדו'.

ולסיום, כמכורה ל'לרדת בגדול', נורא שמחתי לראות שבמשימת תצוגת האופנה, לבשו המתמודדות דגמים מ'בורדו' ונראו פשוט פצאייץ. אני הכי אהבתי את הלוק של אסתר. ריספקט לסטייליסטים הצעירים משנקר.


בורדו, עין חי 33 כפר מל"ל. פרטים מדויקים על מיקום ודרכי הגעה: כאן.
מידות: 42-62

תהנו מהגיזרה, לא משנה באיזו אריזה היא מגיעה.
וצ'או בלות.


האייטם המלא:

4 תגובות :

  1. וואו, כמה שהכתבה הזאת מדכאת. מצד אחד - אהבה של (מרבית) הקהל, מצד שני, השנאה העצמית היוקדת של המשתתפים. פשוט זוועה.

    בסטיילינג השתמשו בכל השיטות הקלאסיות, אז לא היה שום דבר חדש באמת, אבל גם אני אוהבת את התלבושת עם השמלה הצהובה.

    השבמחק
  2. בדיוק מה שחשבתי.היא היתה הכי שלמה, הכי נכונה, הכי שהראתה מחשבה והתחשבות!

    השבמחק
  3. שרונה אני חושבת שהמתמודדים עוברים תהליך גם מבפנים ונוטים לאהוב את עצמם יותר ויותר ככל שהם משילים עוד קילואים ותופסים ביטחון עצמי. אבל זו רק מחשבה.

    ציפי - לגמרי.

    השבמחק
  4. אני גם מהמכורות ללרדת בגדול, אחת הסדרות לצפייה ישירה המוצלחות שהיו בישראל.
    אני לא מבינה בכלל למה עושים את החנויות בנפרד ולמה החנויות הרגילות לא מציעות מידות גדולות וההפך.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...