יום שלישי, יוני 07, 2011

קיץ מלהיב בבוטיק לליב

לאחר שייללתי כאן לא פעם שאין לי זמן ואני כורעת תחת ערימות עבודה, ודאי כבר הבנתן שאני גיברת עסוקה. לא שאני חלילה מתלוננת - דווקא יוצא לי לעשות הרבה דברים מעניינים. אחד מהם, עליו ארנן היום, הוא הפעלת פייג' הפייסבוק של בוטיק 'לליב' היקרתי ברעננה (אחוזה 97).

הפייג' נולד ממש לא מזמן והוא עדיין בחזקת פג, אבל אתן מוזמנות להיכנס, לעשות לייק, וכבר עכשיו לראות הרבה פוסטים, אלבומים וכמובן - אופנה סופר משובחת שמגיעה בעיקר מאיטליה וצרפת. המותגים שנמכרים ב'לליב' מוכרים קצת פחות בארץ אבל הרבה באירופה ונבחרים בפינצטה על ידי אם הבית לליב קליין אנינת האופנה שאוחזת בחוש מפותח לציד פריטי חמדה ומותגי יוקרה שלא תראו את הלוגואים שלהם מרוחים על כל פריט ושעל. המחירים בהתאם ובהחלט לא לכל כיס.

המותגים שיש ב'לליב', מאופיינים בקז'ואליות יוקרתית ומעניקים לוק של "אני נראית מיליון דולר, זה כנראה מה שיש לי בעו"ש, אבל במבט אחד אפשר להבחין כי איני נובורישית" או בקיצור יקר ומשובח. אחח.

הבה נלעס את הלב יחדיו ונצפה בכמה מותגים שווים ופריטים מרטיטים:

COAST WEBER AHAUS

H-I-G-H

HOSS - את הקטלוג צילמה האקס סופר מודל הלנה כריסטיאנסן בביתה (המושלם) בקופנהגן.

ISOLA MARAS תת המותג מבית אנטוניו מאראס, מעצב הבית של קנזו

N°21
התיקים של NUMERO 10

Marithé et François Girbaud

להצטרפות לפייג' לחצו כאן

רגע של צניעות #1: יש ועוד יהיו הרבה ממתקים.
רגע של צניעות #2: אני גם עיצבתי את ה'וולקאם' ואת תמונות הפרופיל.

שיהיה חג שמייח וטעים,
וצ'או, בלות.







אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...