יום חמישי, מרץ 13, 2014

לרוץ - החדשות של סקצ'רס והגיגים על 'כוכבי' ריאלטי

ממש לא נורא מזמן קוננתי כי איני מחבבת נעלי ספורט כהלכתן כייון שאיני נמנית על אוהדי לוק המורה בטיול שנתי, ומדי לאחר מכן, קארמה הכלבתא נפנפה מולי אצבע משולשת ושלחה אותי להציץ ולהתנסות ב- Memory Foam, קולקציית נעלי ריצה אשר מצוידות ברפידה אנטומית המשמרת את תצורת כף הרגל (כך מספר הקומוניקט) ויכולה גם להישלף ולרפד נעלי ספורט אחרות.



האם יש אמת בדברי הקומוניקט? לגמרי לגמרי כן.
לקחתי את הסקצ'רס שקיבלתי לסיבוב ריצה וכושר ואף לכמה הליכות ואני מודה בפה מלא שהתמכרתי לתחושה הכה רכה, קפיצית ומנחמת ושבעקבות כך אני חוטאת בהסתובבות פושעת בלוק ההורה המלווה ביום שדה. אני אפילו שוקלת להפסיק להלך על עקבים. לא באמת, אבל נראה לי שהבנתן את המסר.


היפות שלי.
הסוליה הייחודית.

נעלי ה-Memory Foam יכולות גם לשרת נאמנה אחיות או רופאות בבתי חולים, או כל בעלות משרה שדורשת הליכה או עמידה למשך שעות ארוכות. אני אולי חוזרת על עצמי, אבל מימדי הנוחות של הנעליים האלה פשוט קשים לתיאור.







וכעת, הגיגים:
באותה השקה שהתרחשה בחנות של סקצ'רס בנמל תל אביב נכחו גם ה'יפות' של היפה והחנון ועקבו בצייתנות אחר הוראות צלם מדור רכילות זה או אחר - "תחזיקו את הנעל ותחייכו", "תעמדי פה, עם הנעליים ברקע". עמדתי בצד, הבטתי והבנתי שהן נורא נהנות מהצומי אבל בסופו של דבר הן... לא נעים לאמר...כלים חד פעמיים. לא רציתי להיות הפארטי פופרית אבל כמי שמבקרת מזה כמה שנים בהשקות שמופיעות אחרי זה בתמונות במאקו (ההשקות החביבות עלי פחות), חשבתי לעצמי, מתוקוצ', תבלו ותהנו כי בשנה הבאה למייל שלכן יגיעו בעיקר מכתבי שרשרת.
(התמונה ממאקו)
עצוב? לא. זה המשחק, כך הוא עובד ואני שמחה שאני לא חלק ממנו למרות שאיפותיי העזות להיות סלבית.

ובחזרה לסקצ'רס. אם תחפצו לרכוש תמצאו אותן  בחנות הדגל של סקצ'רס בנמל תל אביב, בחנויות "מגה ספורט", "אליטל", "דיוטי פרי" ובחנויות הספורט המובחרות ברחבי הארץ. מחיר כל דגמי הקולקציה: 379 ₪ - לא זול אבל שווה כל צעד.

לסיום ובשל התלהבותי הבלתי נדלית מנוחות נעלי הקולקצייה, קבלו נא שיר הלקוח מאחת הסדרות ההזויות, מצחיקות וייחודיות בתבל - The Mighty Boosh - המיטיב לתאר את תחשותיי:

הסופ"ש קרב, פוסטים נוספים בהכנה,
אז סי יו סון וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...