יום שני, יוני 23, 2014

העור מעיק? יש ג'רנטיק! פוסט שני בסדרה.

אז עבר שבוע נוסף מאז הטיפול השני בבית ג'רנטיק (על הטיפול הראשון תוכלו לקרוא כאן) ואני עדיין עוקבת אחר השינויים. גם בטיפול השני תחת ידיה של מאמא-רוזט, שהיתה אגב מלאת התפעלות מהשיפור שחל ותכף אספר מה בדיוק שופר, לא הוצאו שחורים, לא פוצצו פיצעונים ולא בוצעה חדירה ידנית לעור פני - רק שכבות על שכבות של חומרים שנמרחו, הושרו והוסרו.

איך התחושה? מעולה! ולמה? ראשית, עור הפנים הולך ומשתפר - הנקבוביות מתכווצות, כתמי השמש נסוגים אם כי יש עוד עבודה, אבל העור שלי מרגיש מוזן ומוגן. כחיילת מסורה בצבא הטיפוח, אני מקפידה מדי בוקר וערב  לבצע את טקס הציחצוח ומירוח ולהשמיש את השישייה המותחת עליה סיפרתי בפוסט הקודם. וכן, אני לא יוצאת מהבית ללא מסנן הקרינה - גם לא לתלות כביסה במרפסת.

אבל ההפתעה הגדולה ללא ספק היא בטיפול בפסוריאזיס - כשנאמר לי שאני עומדת לעבור סדרת טיפולים לעור הפנים והגוף לא שיערתי שגם הפסוריאזיס שלי יטופל - ויפתיע בשיפור ניכר שלא חוויתי כלל בשנים האחרונות וכה ייחלתי לו. אוזן שמאל האומללה שלי שנאלצה במשך זמן רב להסתתר מאחורי השיער כי היתה לבנה לגמרי, מכוסה גלדים ומגרדת, נהנית מאז תחילת הטיפול מחשיפה לאוויר העולם ומנוכחותם של עגילים תלויים - תענוג שנמנעתי ממנו במשך זמן כה רב כי נורא כאב וגירד לי. אלה שבתמונה היו המכאיבים ביותר אבל לא עוד. אני מתנצלת מראש שלא צילמתי תמונות 'לפני', העדפתי שלא, אבל אני מקווה גיברותיי ויקירותיי, שאחרי כמה שנים בהן אנו מתרועעות יחדיו כאן בבלוג, אתן מאמינות לי.

היוש אוזן שמאל! טוב לראות אותך!

בחלקי הגוף האחרים שהפסואיזיס אוהב להתגורר בהם (ברכיים, מרפקים, החלק העליון של כף הרגל) אמנם יש שיפור ניכר אבל יקח עד כמה טיפולים עד לשיפור ניכר עוד יותר. אני כבר לא מסתירה את ברכיי, כי מצבן כל כך משופר וגם חזרתי ללבוש שמלות שמסתיימות מעל לברך - והכל תודות לתכשיר הקסם Synchro שגם משפר מראה צלקות חטטים, מטפל באסטמה של העור ובטח בפגמים נוספים שאני לא יודעת עליהם אבל תוכלו לברר דרך יצירת קשר באתר  וגם לקרוא עליו כאן.
כמה מילים על ההבדל בין מוצרי פארם למוצרים פרא-רפואיים (ג'רנטיק כך מסתבר, היו הראשונים להשתמש במונח הזה בישראל) אשר נרכשים אצל קוסמטיקאית - נכון שיש על המדף מוצרים מצוינים ואם אינכן סובלות מפגמים משמעותיים בעור פניכן תוכלו להינות משפע של אפשרויות ומחירים, אבל אם אתן זקוקות ל'חריש עמוק' יותר ולטיפול מסיבי בעור הפנים, מומלץ לפחות למשך תקופה מסוימת, להשתמש בסט מוצרים תואם שהותאם ספיציפית עבורכן. ומדוע? שתי סיבות עיקרית:

1. גם אם כתוב על מוצר מדף זה או אחר כי הוא מכיל ויטמין, מרכיב מהפכני או מינרל חדש שזה עתה התגלה בפיכפוך מעיין על פסגות המון-בלאן, הכמות של אותו חומר באותו מוצר קטנה ביותר, כיוון שחברות הקוסמטיקה לעולם לא יסתכנו בתביעות ענק חובקות עולם מצרכניות שגילו רגישות למרכיבי המוצרים ונפגעו מהשימוש בהם. לכן הן לא משקרות, המוצר אכן מכיל את אותו מרכיב, אבל בקמצוציות.

2. יש הבדל בין מוצר שהותאם לך ע"י דיילת בפארם שאינך יודעת מה השכלתה הפורמלית בתחום, לבין קוסמטיקאית מוסמכת שמאבחנת את עור פנייך ומתאימה לך את החומרים והמינונים שמתאימים ספציפית עבורך. 

אם לא היה ברור עד כה, מצבי עדיין לא מושלם ולאחר שני טיפולים בלבד אני גם לא מצפה שיהיה מושלם, אבל אני בהחלט מרגישה אחרת. הפנים נקיים יותר מכתמי השמש, אני יכולה להאשים רק את עצמי אם יש לי עיגולים כהים תחת העיניים כשאני הולכת לישון מאוחר מדי וחלקי הגוף הספחתיים לא מגרדים כמו בעבר. רוזט הדגישה בפני שכיוון שאני מטופלת בחומרים הומאופתיים ייתכן ותהיה רגרסיה לפני השיפור הבא. אני בהחלט לוקחת את זה בחשבון וטוב שהיא ציינה זאת, כי יום לאחר הטיפול חטפתי גרדת נוראית בברכיים אבל היא היתה חד פעמית ומאז לא חזרה.

אתן מוזמנות לקפוץ לדף הפייסבוק של ג'רנטיק ישראל, לעשות לייק ולקרוא בצד הדף תגובות מפרגנות מלקוחות ונשים שמחפשות את המוצרים והקוסמטיקאיות המורשות וגם לקפוץ לבלוג של 'אמא נוגה' שגם עברה סדרת טיפולים בג'רנטיק והצליחה לנצח את 'העיגולים השחורים'.

מחר טיפול נוסף, כולי ציפייה וכמובן שאעדכן.
ועד אז  - לטפח, לטפח, לטפח!

צ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...