יום שני, ספטמבר 29, 2014

העור מעיק? יש ג'רנטיק! פוסט שלישי בסדרה

אם עקבתן אחרי הפוסט הראשון והשני שכתבתי על סדרת הטיפולים שלי בג'רנטיק, ודאי תהיתן היכן ההמשך, מה קרה למחירים שהבטחתי להביא ולמה לא המשכתי לכתוב. ובכן, מתחילת הטיפול ועד היום עברתי חודשיים לא קלים ולכן פוסט ההמשך אותו אני כותבת כעת, בושש מלהיכתב.

למי שאין זמן או כח לקרוא את הפוסטים הקודמים (יש דרך קיצור אליהם בשולי הבלוג משמאל אם תחפצו) ובקיצור - בחודש יוני האחרון, הוזמנתי לעבור סדרת טיפולי פנים ב'מפקדה הראשית' של חברת ג'רנטיק (ויצמן 32 תל אביב) אשר מוצריה מבוססים כולם על אוצרות הטבע ומגיעים מצרפת. להפתעתי, גיליתי חברת קוסמטיקה אחרת מכולן, ייחודית במרכיביה, מדהימה בתוצאותיה והראשונה למעשה, שהביאה ארצה את ז'אנר הקוסמטיש הפארא-רפואי.
הבעיות העיקריות איתן הגעתי לטיפול: כתמי שמש עקשנים, כהות תחת העיניים ונגעי פסוריאזיס באוזן (שכאבה ברמות שלא יכלתי לענוד עגילים), בברכיים, במרפקים ועל כפות הרגליים. חשבתי שהגעתי לשפר את מראה פני, אך לא שיערתי שאצא גם עם פתרון להקלה משמעותית במצב הפסוריאזיס שלי.
תמונה נדירה - דקה לאחר טקס המריחות של הבוקר - ללא מייקאפ, ללא קונסילר ללא פן ועם גבות פרועות במיוחד. מתנצלת מעומק השערה, אני בדיוק מצמחת אותן לקראת הסידור הבא.

מתחילתה של סדרת הטיפולים עברתי חמישה טיפולים אחד אחרי השני במרווח של שבוע, וסשן נוסף כעבור כחודש, אולי יותר בגלל הנסיבות, לא זוכרת כרגע אבל בגדול זוהי השיטה בג'רנטיק - מספר טיפולים עוקבים, טיפול בבית בין הטיפולים השבועיים ואז אחת לחודש, כמובן בהתאם לחומרת המצב ולתגובת העור לתכשירים. במקרה שלי, העור התמכר והתמסר - שכחתי מזמן שפעם היו לי כהויות תחת העיניים ואם יש לי זה כי לא ישנתי מספיק או שאני חווה ימים מענגים של טרום מחזור, כתמי השמש עדיין לא פסו לגמרי אבל הם תופסים שטחים קטנים הרבה יותר וככל שאני מקפידה לטפל בבית בוקר וערב, משימה לא קלה לאדם חסר עקביות שכמותי, אני מבחינה בתוצאות מאוד ברורות לעין: חזרתי לענוד עגילים, ללבוש שמלות וחצאיות שאינן מכסות את הברכיים ולאחרונה, לאחר שחידשו לי את מאגר ה'סינכרו', קרם הקסם שתכף אפרט עליו, אני מצליחה להשתלט גם על ההתפרצות המחודשת של הפסוריאזיס שמאוד אוהב שמי שהוא יושב עליו עצוב ולחוץ. הקיץ הזה הקפדתי יותר מתמיד לחבוש כובע רחב שוליים ורכשתי אחד מגניב כדי לא לחוש כזקנה בים, ולאחר קיצים שלמים של טיוחים במייק-אפ, הקיץ הזה, כבר יכלתי להסתפק ב-BB CREAM ומבחינתי זהו שינוי דרסטי ממש. 


סינכרו, אהובי. הקרם שמטפל בעור הפנים, מביס פסוריאזיס, מתקן שריטות וחבלות ואפילו (כך שמעתי) מומלץ לטיפול ב-אהה-ממ טחורים. רשמית, הקרם שחיי אינם חיים וכו'.

אז התמכרתי לג'רנטיק, ובכל הנוגע לקוסמטיקה פארא-רפואית, הפכתי לחוזרת בתשובה ולמיסיונרית נהלבת. ראשית, כי הטיפולים קצרים יחסית (כ-45 דקות) ולי זה מתאים פיקס, שנית, כי צוות המטפלות מקסימות, שופעות אנרגיות טובות ו'טיפוליות', ממש בהתאם לחומרים בהם הן משתמשות.

להזכירכן, הטיפולים מעט שונים מטיפולי ביוטי - לא מוציאים שחורים, לא חופרים בעור, אלא מניחים עליו מיני חומרים ותכשירים בזה אחר זה. ואם לא נרגעת מספיק, רבע שעה לפני תום הטיפול משאירים אותך לבדך ובשקט בחדר הטיפולים כשעל פנייך ערמה נאה של תכשירים. אני תמיד מגיעה למצב של חצי נימנום, מוח ריק ממחשבות (מצב נדיר וכמעט בלתי אפשרי) ורוגע מוחלט. הרגע האהוב עלי בטיפול - לפני שמתחילה העמסת התכשירים על עור הפנים, המטפלת מורחת על כפות ידיי שמן ריחני ואני מתבקשת לשאוף אותו לאפי ורק לאחר כמה הסנפות טובות, מתחילות המריחות.

ועכשיו, לנושא שודאי תהיתן לגביו - המחירים. אז סטרייט ולעניין - מדובר בעסק לא זול. מחיר טיפול אחד כמו שאני עברתי הינו 500 ש"ח וגם המוצרים יקרים בהשוואה לרוב מוצרי המדף - לדוגמה, קרם הסינכרו שציינתי קודם עולה 628 ש"ח. אבל אבל - ארבע נקודות חשובות:


א. ייתכן שתצטרכו מספר טיפולים מועט

ב. הטיפול בג'רנטיק עשוי להיות זול יותר מטיפולים פולשניים ומורכבים יותר
ג. התכשירים מספיקים להמון זמן
ד. זה שווה את זה.

למחירי כל התכשירים עימם אני מבצעת את 'טקס המריחות' כפי שנועם מכנה אותו, קפצו נא לפוסט השני בסדרה, יש סקירה קצרה ואף עדכנתי שם מחירים.


לאותה שישיית הקסם הצטרפו לאחרונה שלושה מוצרים נוספים:


GER OXY - קרם לחות פעיל (ביותר). 

604 ₪ ל-50 מ"ל



ושניים שהצטרפו לפני כשבועיים, לאחר הטיפול האחרון - הפעם, לעור החזה, כן כן. אני מניחה שכאשר שמעו מטפלות החברה שחתמתי זה עתה את שנות השלושים שלי, נכמרו רחמיהן והן נרתמו לעזרת החזה שלי, בטרם יזדקן ויפול. התפלאתי ושמחתי כאחד - הייתכן שמוצרים קוסמטיים משפיעים על מיצוק החזה? ובכן, המתינו, מיד אדווח.

מה הקטע? התזונה המערבית שאינה מספקת דיה מבחינת ויטמינים וחומרים שהגוף זקוק להם, היא אחד הגורמים המשמעותיים לליקויים בקיבה ואלה משפיעים מסתבר, על עור החזה. הקונספט של ג'רנטיק הוא 'להאכיל' את העור ולפצות על תזונתו הבלתי מספקת. אני תמיד חשבתי על פיצוי הולם בדמות נסיעה לתאילנד וזלילת האוכל הבריא ביותר בעולם לדעתי, אבל עד שזה יקרה, אסתפק בקרמים.

Macro 2000 - קרם לחיזוק עור החזה

Seino - תרסיס למיצוק החזה ולחידוש הרקמות התומכות בו. 
חשוב לציין - שני התכשירים הנ"ל מתייבשים במהירות שיא ואינם מכתימים את החולצה/חזיה.
האם זה עובד? ובכן, ללא תיאורי עומק, התשובה היא ליידיז,היא אכן כן. טרם ביררתי מחירים כי רציתי לבדוק הצעקתה או יותר נכון המוצקתה, לפני שאני סוקרת, אז אברר ואוסיף אותם השבוע לפוסט זה.

אז אני מכורה ואני ממליצה. 

אם אתן צריכות טיפול פנים 'רציני', או הקלה משמעותית בנזקי הפסוריאזיס או אטופיק, אם אתן מוכנות להשקיע וגם להתחייב לטיפול בבית - עופו על זה, מאוד מאוד כדאי.
כי ג'רנטיק סה מניפיק.

לטפח, לטפח, לטפח
וצ'או, בלות.





אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...